Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Покупець має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів із моменту придбання. Повернення здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Обміняти чи повернути товар належної якості можна, якщо: -Товар не був у користуванні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; -Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; -збережені всі ярлики та заводське маркування; -Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. -Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію чи інший товар, ідентичний за вартістю або інший товар із доплатою чи поверненням різниці в ціні. Для того щоб оформити повернення або обмін товару, вам необхідно зателефонувати за тел. +380985532950, та повідомити менеджеру номер свого замовлення та причину повернення товару. Товар необхідно відправити Новою поштою в м. Луцьк вул. Потебні 52 на ім'я Шаламай Юрій тел. +380638412141. Доставка за рахунок покупця. Повернення коштів здійснюємо після отримання та перевірки товару протягом 3-х робочих днів. ВАЖЛИВО! Повернення коштів можливе ТІЛЬКИ після отримання оригіналу акта на повернення! У разі обміну відправка товару здійснюється після перевірки повернення протягом 3х робочих днів. Повернення або обмін товару неналежної якості можливе за наявності: – акта із сервісного центру виробника про наявність суттєвого недоліку; - Повної комплектації товару; – після отримання оригіналу акта повернення. Суттєвий недолік – недолік, який унеможливлює використання товару відповідно до його цільового призначення, що виник з вини виробника (продавця, виконавця), з незалежних від покупця причин, що робить товар суттєво іншим, ніж передбачено. ВАЖЛИВО! Пошкоджені під час транспортування товари поверненню та обміну не підлягають. За пошкодження під час транспортування відповідає служба доставки. Обов'язково під час отримання оглядайте товар на наявність ушкоджень. Забравши замовлення з пошти покупець погоджується з його станом та вмістом. Претензії споживачів, передбачені чинним законодавством про захист прав споживачів, можуть бути представлені протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дії третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.